Globe Guide

Globe Guide

O firmie Globe Guide

Założycielem firmy jest pilot i podróżnik pasjonat - Karol Szatkowski. Jego barwna postać przewodniczy każdego roku setkom turystów w zwiedzaniu nawet najbardziej odległych zakątków świata.

Każdy wyjazd jest niezapomnianą przygodą dla jego uczestników, a od organizatorów wymaga zaangażowania, motywacji, doświadczenia i pokonywania nieoczkiwanych zwrotów akcji.

Globe Guide realizuje wyjazdy incentive, motywacyjne, trampingowe, advanture...

Potrzeby Klienta

"Kocham podróże! Nie cierpię dokumentów... W związku z tym - poszukiwałem biura rachunkowego, które będzie w stanie pomóc mi przeznaczyć maksymalną ilość czasu na podróżowaniu z moimi klientami.

W przerwie między pracą poszukiwałem biura rachunkowego. Niestety, kolejne oferty przerażały mnie przerzucaniem problemów na mnie, straszeniem karami umownymi i mnożeniem sformułowania - "Ale wie Pan, że musi Pan..."

Rachunkovnia to jedyne biuro, które wskazało mi rozwiązania dopasowane do moich potrzeb."

Karol Szatkowski - Właściciel

Strategia

Naszym celem było maksymalne odciążenie Właściciela od spraw formalnych. Klient często przebywa za granicą, przez co ma ograniczony wpływ na sprawy toczące się w rodzimym kraju.

  • Zaproponowaliśmy kwartalne rozliczenia podatkowe. Dzięki temu Klient zyskuje większą bieżącą płynność finansową i tylko raz na 3 miesiące jest angażowany w kwestie formalno- podatkowe.
  • Zasugerowaliśmy możliwość rezygnacji ze statusu podatnika VAT, przez co uprościliśmy rozliczenia podatkowe i zwiększyliśmy świadomość i kontrolę Klienta nad stanem bieżącym własnych finansów.
  • W trosce o terminowe rozliczenia z urzędami i uniknięcie płacenia odsetek, zarekomendowaliśmy i uruchomiliśmy usługę przypomnień mailowych o płatnościach podatków.
  • Podczas nieobecności Właściciela w kraju na bieżąco dbamy o interesy Globe Guide i załatwiamy wszelkie sprawy urzędowe.

Rezultaty

„Obecnie mogę skupić się w 100% na swojej działalność. Dzięki Rachunkovni osiągnąłem:

  • większą stabilność i kontrolę nad bieżącym stanem finansów,
  • wzrost płynności finansowej,
  • brak konieczności płacenia odsetek do Urzędów dzięki przypomnieniom mailowym,
  • wsparcie specjalistów przy podejmowaniu decyzji o ważnych zakupach dla firmy.”